Kategorie: Rozrywka

Chińska kampania reklamowa obrazuje wpływ użytkowania smartfonów na kontakty międzyludzkie.

Shiyang He, projektant agencji reklamowej Ogilvy’s Beijing, stworzył serię reklam, które w przerysowany sposób ukazują wpływ smartfonów na swoich właścicieli i ich relacje z otoczeniem. Trzy plakaty przedstawiają typowe sytuacje życia codziennego, w których metaforycznie powiększony smartfon przesłania użytkownikowi resztę otoczenia i uniemożliwia mu kontaktowanie się z innymi ludźmi. Shiyang martwi się coraz powszechniejszym występowaniem problemu uzależnienia od telefonu komórkowego i jest przekonany, że im więcej czasu spędzamy na kontaktowaniu się ze światem w sposób pośredni, tym większy będziemy mieć z problem z bezpośrednim kontaktem.

Reklama
Share

Najnowsze

Leonardo DiCaprio całuje „drogą przyjaciółkę” Kate Winslet na scenie, a ludzie wciąż komentują to samo!

Kate Winslet i Leonardo DiCaprio tworzą fantastyczną parę na ekranie, a ich chemia w "Titanicu"…

3 godziny temu

15 doskonale uchwyconych zdjęć, których fotografowie powinni zostać nagrodzeni!

Nie jest łatwo zrobić idealne ujęcie. Wiele elementów, takich jak światło i kompozycja, musi dopisać,…

3 godziny temu

Badania ujawniają dlaczego kobiety wybierają mężczyzn z „tatusiowym ciałem” zamiast sześciopaku!

Mężczyźni o umięśnionej sylwetce są z pewnością atrakcyjni, ale to mężczyźni z odrobiną „tatusiowego ciała”,…

3 godziny temu

30 makrofotografii żab uchwyconych przez Biju Pb!

Z przyjemnością zabierzemy cię w podróż do głębokich lasów Indii, gdzie fotograf przyrody Biju Pb…

12 godzin temu

Ludzie dzielą się zabawnymi zdjęciami pięknych miejsc, które zostały zbombardowane przez psa robiącego kupę!

Nie bez powodu psy nazywane są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Czego tu nie kochać – są…

16 godzin temu

Angelina Jolie przedstawia swojego dorosłego syna, Knoxa, na czerwonym dywanie!

Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…

1 dzień temu