Librairie Mollat, pierwsza niezależna księgarnia we Francji, nadal dąży do tego, aby jak najwięcej osób czytało książki.
Ponad rok temu księgarnia ta osiągnęła sławę w Internecie dzięki swojej zabawnej i wyjątkowej formie „nie oceniaj książki po okładce”. Pracownicy zaczęli udostępniać zdjęcia prawdziwych ludzi, siebie i swoich klientów, rozszerzając zdjęcia okładek książek.
Teraz księgarnia ma blisko 64 tys. obserwujących na Instagramie, którzy uwielbiają twórczą promocję książek.
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…
Dla wielu osób zamienianie zapomnianych przedmiotów w coś wyjątkowego to coś więcej niż tylko hobby…
Przygotowaliśmy listę najstarszych kolorowych fotografii, abyśmy mogli podziwiać pomysłowość fotografii i poczuć się bliżej historii…
Okres świąteczny w pełni. Być może dałeś swoim bliskim prezenty kilka miesięcy temu lub dodajesz…
Artystka Lizzo, laureatka nagrody Grammy, sprawiła, że internet huczy od opowieści o jej niezwykłej drodze…