Librairie Mollat, pierwsza niezależna księgarnia we Francji, nadal dąży do tego, aby jak najwięcej osób czytało książki.
Ponad rok temu księgarnia ta osiągnęła sławę w Internecie dzięki swojej zabawnej i wyjątkowej formie „nie oceniaj książki po okładce”. Pracownicy zaczęli udostępniać zdjęcia prawdziwych ludzi, siebie i swoich klientów, rozszerzając zdjęcia okładek książek.
Teraz księgarnia ma blisko 64 tys. obserwujących na Instagramie, którzy uwielbiają twórczą promocję książek.
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.
Konto na Instagramie z 278 tys. obserwujących, @WindowKitty, publikuje zdjęcia z całego świata przedstawiające koty…
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…
Dla wielu osób zamienianie zapomnianych przedmiotów w coś wyjątkowego to coś więcej niż tylko hobby…
Przygotowaliśmy listę najstarszych kolorowych fotografii, abyśmy mogli podziwiać pomysłowość fotografii i poczuć się bliżej historii…