Librairie Mollat, pierwsza niezależna księgarnia we Francji, nadal dąży do tego, aby jak najwięcej osób czytało książki.
Ponad rok temu księgarnia ta osiągnęła sławę w Internecie dzięki swojej zabawnej i wyjątkowej formie „nie oceniaj książki po okładce”. Pracownicy zaczęli udostępniać zdjęcia prawdziwych ludzi, siebie i swoich klientów, rozszerzając zdjęcia okładek książek.
Teraz księgarnia ma blisko 64 tys. obserwujących na Instagramie, którzy uwielbiają twórczą promocję książek.
Jeśli chodzi o rasy psów, niektóre są tak rzadkie lub pomijane, że nawet doświadczeni miłośnicy…
Bal maturalny to wydarzenie o szczególnym znaczeniu, które zajmuje szczególne miejsce w pamięci każdego ucznia.
Co roku w okresie świątecznym dzieci na całym świecie spieszą się, aby zrobić sobie zdjęcie…
Jeśli kiedykolwiek spacerowałeś po plaży i podniosłeś kawałek drewna dryftowego, wiesz, jak fascynujące może być…
Dla fanów kina lat 80. niedawne spotkanie Demi Moore i Roba Lowe wywołało falę nostalgii…
Na świecie jest 700 milionów kotów. Wszystkie są miękkimi kulkami futrzanymi. Ale dla niektórych kotków…