Marka Dove opublikowała ostatnio film z ciekawym eksperymentem społecznym o nazwie #ChooseBeautiful, który ma na celu zachęcenie kobiet na całym świecie do przewartościowania swojej samooceny – na lepsze. W kampanii, kobiety na stacji w Sao Paulo, Delhi, Szanghaju, San Francisco i Londynie dostały do wyboru drzwi: jedne z napisem „Piękna” drugie „Przeciętna” i musiały przejść przez jedne z nich.
„Kobiety każdego dnia podejmują tysiące decyzji – związanych ze swoją karierą, rodziną, jak i tych dotyczących ich samych. Poczucie, że jest się piękną to jeden z wyborów, który kobiety powinny podejmować każdego dnia, aby czuć się pewniejsze i silniejsze na co dzień.” Według badań przeprowadzonych przez Dove, 96% kobiet nie używa przymiotnika „piękna”, aby opisać siebie, jednak 80% używa go, aby opisać konkretną rzecz w swoich wyglądzie.
Obejrzyj video, aby zobaczyć jak kobiety zareagowały na ten eksperyment i daj nam znać w komentarzach, które drzwi Ty byś wybrała?
Wybór stroju gwiazdy — elegancka, dopasowana suknia, która podkreślała jej słynną rzeźbioną sylwetkę — wzbudził…
Łatwo zrzucić winę na nasze oczy, gdy widzimy zdumiewający widok, którego nasz mózg nie jest…
Czasami najzabawniejsze momenty zdarzają się, gdy najmniej się ich spodziewamy.
Trung Dong jest fotografem mieszkającym w Ho Chi Minh City w Wietnamie, który uwiecznia piękno…
Arch Enemy Arts prezentuje „Coveted Connections”, indywidualną wystawę Lary Dann.
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…