Marka Dove opublikowała ostatnio film z ciekawym eksperymentem społecznym o nazwie #ChooseBeautiful, który ma na celu zachęcenie kobiet na całym świecie do przewartościowania swojej samooceny – na lepsze. W kampanii, kobiety na stacji w Sao Paulo, Delhi, Szanghaju, San Francisco i Londynie dostały do wyboru drzwi: jedne z napisem „Piękna” drugie „Przeciętna” i musiały przejść przez jedne z nich.
„Kobiety każdego dnia podejmują tysiące decyzji – związanych ze swoją karierą, rodziną, jak i tych dotyczących ich samych. Poczucie, że jest się piękną to jeden z wyborów, który kobiety powinny podejmować każdego dnia, aby czuć się pewniejsze i silniejsze na co dzień.” Według badań przeprowadzonych przez Dove, 96% kobiet nie używa przymiotnika „piękna”, aby opisać siebie, jednak 80% używa go, aby opisać konkretną rzecz w swoich wyglądzie.
Obejrzyj video, aby zobaczyć jak kobiety zareagowały na ten eksperyment i daj nam znać w komentarzach, które drzwi Ty byś wybrała?
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.
Konto na Instagramie z 278 tys. obserwujących, @WindowKitty, publikuje zdjęcia z całego świata przedstawiające koty…
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…
Dla wielu osób zamienianie zapomnianych przedmiotów w coś wyjątkowego to coś więcej niż tylko hobby…
Przygotowaliśmy listę najstarszych kolorowych fotografii, abyśmy mogli podziwiać pomysłowość fotografii i poczuć się bliżej historii…