Marka Dove opublikowała ostatnio film z ciekawym eksperymentem społecznym o nazwie #ChooseBeautiful, który ma na celu zachęcenie kobiet na całym świecie do przewartościowania swojej samooceny – na lepsze. W kampanii, kobiety na stacji w Sao Paulo, Delhi, Szanghaju, San Francisco i Londynie dostały do wyboru drzwi: jedne z napisem „Piękna” drugie „Przeciętna” i musiały przejść przez jedne z nich.
„Kobiety każdego dnia podejmują tysiące decyzji – związanych ze swoją karierą, rodziną, jak i tych dotyczących ich samych. Poczucie, że jest się piękną to jeden z wyborów, który kobiety powinny podejmować każdego dnia, aby czuć się pewniejsze i silniejsze na co dzień.” Według badań przeprowadzonych przez Dove, 96% kobiet nie używa przymiotnika „piękna”, aby opisać siebie, jednak 80% używa go, aby opisać konkretną rzecz w swoich wyglądzie.
Obejrzyj video, aby zobaczyć jak kobiety zareagowały na ten eksperyment i daj nam znać w komentarzach, które drzwi Ty byś wybrała?
Patrzenie na chmury może być relaksujące lub, w tym przypadku, zabawne, ponieważ artystka Monse Ascencio…
Wizyty u weterynarza lub groomera, podróże z punktu A do punktu B — psy również…
Emily Ratajkowski jeszcze bardziej podbiła nasze serca, dzieląc się swoim momentem „kiepskiego dnia włosów”.
Niektóre widoki lub obiekty mogą być nam tak znajome, że nigdy nie kwestionujemy ich ani…
Ostatnia przemiana stylu Jenny Ortegi z pewnością przykuła uwagę wszystkich, pozostawiając fanom wiele tematów do…
Michele Zousmer jest wizjonerską fotografką artystyczną, która używa swojego aparatu jako potężnego narzędzia do wzmacniania…