Marka Dove opublikowała ostatnio film z ciekawym eksperymentem społecznym o nazwie #ChooseBeautiful, który ma na celu zachęcenie kobiet na całym świecie do przewartościowania swojej samooceny – na lepsze. W kampanii, kobiety na stacji w Sao Paulo, Delhi, Szanghaju, San Francisco i Londynie dostały do wyboru drzwi: jedne z napisem „Piękna” drugie „Przeciętna” i musiały przejść przez jedne z nich.
„Kobiety każdego dnia podejmują tysiące decyzji – związanych ze swoją karierą, rodziną, jak i tych dotyczących ich samych. Poczucie, że jest się piękną to jeden z wyborów, który kobiety powinny podejmować każdego dnia, aby czuć się pewniejsze i silniejsze na co dzień.” Według badań przeprowadzonych przez Dove, 96% kobiet nie używa przymiotnika „piękna”, aby opisać siebie, jednak 80% używa go, aby opisać konkretną rzecz w swoich wyglądzie.
Obejrzyj video, aby zobaczyć jak kobiety zareagowały na ten eksperyment i daj nam znać w komentarzach, które drzwi Ty byś wybrała?
AAmy Revives jest już dobrze znaną artystką dzięki swoim przystępnym komiksom. Jednak Amy ma również…
W świecie często postrzeganym przez pryzmat czerni i bieli, jest coś magicznego w dodawaniu odrobiny…
Córka Victorii i Davida Beckhamów wywołała zamieszanie, ubierając halkę na przyjęcie z okazji 50. urodzin…
Zakupy online są świetne! Wygoda i ceny nie mają sobie równych, a do wyboru jest…
W świecie, w którym standardy piękna nieustannie ewoluują, jedna kobieta stara się robić to, co…
Yana Khachikyan tworzy miniaturowe obrazy, ponieważ wierzy, że detale tworzą perfekcję, dlatego stara się to…