Marka Dove opublikowała ostatnio film z ciekawym eksperymentem społecznym o nazwie #ChooseBeautiful, który ma na celu zachęcenie kobiet na całym świecie do przewartościowania swojej samooceny – na lepsze. W kampanii, kobiety na stacji w Sao Paulo, Delhi, Szanghaju, San Francisco i Londynie dostały do wyboru drzwi: jedne z napisem „Piękna” drugie „Przeciętna” i musiały przejść przez jedne z nich.
„Kobiety każdego dnia podejmują tysiące decyzji – związanych ze swoją karierą, rodziną, jak i tych dotyczących ich samych. Poczucie, że jest się piękną to jeden z wyborów, który kobiety powinny podejmować każdego dnia, aby czuć się pewniejsze i silniejsze na co dzień.” Według badań przeprowadzonych przez Dove, 96% kobiet nie używa przymiotnika „piękna”, aby opisać siebie, jednak 80% używa go, aby opisać konkretną rzecz w swoich wyglądzie.
Obejrzyj video, aby zobaczyć jak kobiety zareagowały na ten eksperyment i daj nam znać w komentarzach, które drzwi Ty byś wybrała?
Podczas niedawnego wydarzenia Keanu Reeves i jego dziewczyna zostali przyłapani razem, wyglądając na bardzo zakochanych.
Trudno uwierzyć, jak uporządkowany może wydawać się czasem nasz chaotyczny świat!
39-letnia kobieta związała węzeł małżeński ze swoim idealnym mężem, który okazuje się być szmacianą lalką.…
Wiadomo, że moda w taki czy inny sposób krzyżuje się ze sztuką. Godnym uwagi przykładem…
Istnieje wiele sposobów radzenia sobie z nadaktywnymi, hałaśliwymi umysłami. W przypadku Chada Knighta tworzy on…
Na niedawnej gali 54-letniemu aktorowi Matthew McConaughey towarzyszyła rodzina.