Kategorie: Rozrywka

Eko-branding – tak wyglądałyby logotypy znanych firm, gdyby pozbawić je części tuszu.

Rozpoznawalność kosztuje wielkie przedsiębiorstwa znacznie więcej, niż jest w stanie wyobrazić sobie przeciętny konsument. Wszechobecne logotypy to nie tylko kwestia pieniędzy – są także niezwykle kosztowne z ekologicznego punktu widzenia. Idea eko-brandingu to odpowiedź na zarzuty względem firm, które nie kierowały się do tej pory w swoich kampaniach troską o nasze środowisko. Jak widać na poniższych przykładach, choćby najmniejsza inicjatywa w tym kierunku może przyczynić się do znacznych oszczędności. Znane marki, takie jak McDonald’s, Apple, H&M czy FedEx wcale nie utraciłyby na wyrazistości, gdyby zgodziły się na zastosowanie na swoich logotypach zabiegu oszczędzania tuszu. Oto jak prezentują się w swojej ekologicznej wersji.

„35% mniej tuszu może rocznie zaoszczędzić miliony.”

Reklama
Share

Najnowsze

69-letnia Kris Jenner zachwyca dramatyczną nową fryzurą — uważa się ją za nie do poznania!

Kris Jenner od lat nosi swoją charakterystyczną fryzurę pixie, przez co trudno sobie wyobrazić ją…

4 godziny temu

Żona zaskakuje męża tajnym spotkaniem, a jego reakcja staje się viralowa!

W świecie, w którym internetowe przyjaźnie są często niedoceniane, serdeczna niespodzianka pewnej żony dla jej…

4 godziny temu

20 ludzi, którzy próbowali wyhodować własne jedzenie, ale skończyło się to rozczarowaniem!

Kiedy uprawiasz własną żywność, kontrolujesz każdy etap procesu — od wyboru nasion i zarządzania glebą…

15 godzin temu

Konsultantka ślubna znajduje idealne suknie ślubne pasujące do księżniczek Disneya!

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaką suknię ślubną założyłyby Kopciuszek lub Ariel, gdyby dzisiaj brały ślub?

15 godzin temu

Niesamowite hafty krajobrazowe autorstwa Victorii Rose Richards!

Uwielbienie natury przez tę artystkę przekłada się na piękną sztukę haftu krajobrazów.

16 godzin temu