Lacoste, znana na całym świecie francuska marka odzieżowa, zastąpiła kultowe logo krokodyla podobiznami zwierząt zagrożonych w celu rozpowszechnienia wiedzy o tych gatunkach i niebezpieczeństwach, w których się znajdują.
We współpracy z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody Lacoste (IUCN) zaprezentowało dziesięć nowych projektów kultowych koszulek polo. Każde z dziesięciu wyróżnionych zwierząt znajduje się na skraju wyginięcia. Liczba koszulek wyprodukowanych dla każdej serii odpowiada pozostałym rozmiarom populacji będącym na wolności.
Kupując ubrania ów marki, ludzie biorą udział w pomaganiu IUCN i Lacoste w walce o ochronę przyrody na całym świecie.
Goran Anastasovski to utalentowany macedoński fotograf, który spędził ostatnie 18 lat na robieniu zdjęć zwierzętom.
Wyruszając w podróż, która przekracza granice i percepcje, poruszająca kolekcja fotografii odsłania trudną rzeczywistość pracy…
Każdy potrzebuje autorytetów — osób, które nas inspirują i dają przykłady do naśladowania.
Nie musisz być perfekcjonistą, by poczuć się nieswojo na widok tych fotografii.
Książę Louis 23 kwietnia skończył sześć lat i nadal podbija serca swoimi uroczymi wybrykami.
Zebraliśmy zdjęcia najgorzej ubranych panów młodych, jakich kiedykolwiek widzieli goście.