Lacoste, znana na całym świecie francuska marka odzieżowa, zastąpiła kultowe logo krokodyla podobiznami zwierząt zagrożonych w celu rozpowszechnienia wiedzy o tych gatunkach i niebezpieczeństwach, w których się znajdują.
We współpracy z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody Lacoste (IUCN) zaprezentowało dziesięć nowych projektów kultowych koszulek polo. Każde z dziesięciu wyróżnionych zwierząt znajduje się na skraju wyginięcia. Liczba koszulek wyprodukowanych dla każdej serii odpowiada pozostałym rozmiarom populacji będącym na wolności.
Kupując ubrania ów marki, ludzie biorą udział w pomaganiu IUCN i Lacoste w walce o ochronę przyrody na całym świecie.
Jeśli jesteś miłośnikiem zwierząt, wiesz, ile razy te stworzenia mogą podnieść nas na duchu, gdy…
Na niedawnej Met Gali Nicole Kidman zwróciła na siebie uwagę swoją elegancką czarno-białą sukienką z…
Być może niektórym z nas to się nigdy nie zdarzyło, ale wpadanie na rzeczy, które…
Josh Nalley w niekonwencjonalny sposób wkroczył w intrygującą krainę Hollywood.
Ashraful Arefin jest zawodowym fotografem. Podczas podróży miał okazję uchwycić niesamowite zdjęcia różnych zwierząt.
W erze aparatów wszyscy staliśmy się bardziej sceptyczni niż wielu naszych przodków.