
Lacoste, znana na całym świecie francuska marka odzieżowa, zastąpiła kultowe logo krokodyla podobiznami zwierząt zagrożonych w celu rozpowszechnienia wiedzy o tych gatunkach i niebezpieczeństwach, w których się znajdują.
We współpracy z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody Lacoste (IUCN) zaprezentowało dziesięć nowych projektów kultowych koszulek polo. Każde z dziesięciu wyróżnionych zwierząt znajduje się na skraju wyginięcia. Liczba koszulek wyprodukowanych dla każdej serii odpowiada pozostałym rozmiarom populacji będącym na wolności.
Kupując ubrania ów marki, ludzie biorą udział w pomaganiu IUCN i Lacoste w walce o ochronę przyrody na całym świecie.
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…