„Chłopcy też mogą być księżniczkami”. To główna idea nowej kampanii fotograficznej Kitty Wolf o tej samej nazwie. Fotografka z Chicago uważa, że każdy, bez względu na płeć, może „cieszyć się magią, pięknem i upodmiotowieniem bajkowej księżniczki”.
„Widziałam chłopców, którym powiedziano, że księżniczki są tylko dla dziewcząt lub że dziewczynki lubią księżniczki, ponieważ w jakiś sposób są one słabe, gorsze. Mówi się, że to nie jest męskie, macho ani normalne. To powoduje, że chłopcy wstydzą się swoich zainteresowań, zdezorientowani, smutni i samotni.” – pisze Kitty na swojej stronie internetowej. „Przebieranie się w sukienkę księżniczki nie czyni już chłopca dziewczynką, a założenie muszli czyni z nich prawdziwego żółwia ninja. Kiedy mówię że mogą być księżniczką, mam na myśli, że mogą być księżniczką, gdy bawią się w taki sam sposób, jak mogą być superbohaterem. Po prostu uważam, że wyobraźnia dziecka nie powinna być ograniczona płcią.”
„Inspiracją był przede wszystkim mały chłopiec z jednej z moich klas przedszkolnych. Podczas zabaw lubił udawać księżniczkę. Pewnego dnia usłyszałem, jak jego dwie koleżanki z klasy mówią mu, że nie mógł bawić się jako księżniczka, ponieważ księżniczki były dla dziewcząt. Nie popieralibyśmy tego, gdyby chłopak powiedział tym dziewczynkom, że nie mogą grać jako żółwie ninja czy coś w tym rodzaju, ponieważ są one tylko dla chłopców, więc dlaczego robimy to chłopcom? W taki sposób ten pomysł pojawił się w mojej głowie.” – dodaje Kitty.
Instagram: @boyscanbeprincessestoo
Co roku w okresie świątecznym dzieci na całym świecie spieszą się, aby zrobić sobie zdjęcie…
Jeśli kiedykolwiek spacerowałeś po plaży i podniosłeś kawałek drewna dryftowego, wiesz, jak fascynujące może być…
Dla fanów kina lat 80. niedawne spotkanie Demi Moore i Roba Lowe wywołało falę nostalgii…
Na świecie jest 700 milionów kotów. Wszystkie są miękkimi kulkami futrzanymi. Ale dla niektórych kotków…
Wszyscy to słyszeliśmy: dobrym ludziom przytrafiają się złe rzeczy.
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.