Kategorie: Rozrywka

Idealne dopasowanie: japońskie małżeństwo od 41 lat nosi codziennie dopasowane stroje!

Ich pseudonimy rymują się, a ubrania pasują do siebie. Poznaj pana Bon i panią Pon – parę z Japonii, która przejmuje Instagram swoimi doskonale skoordynowanymi strojami.

„Ponieważ oboje mamy siwe włosy, pomyśleliśmy, że byłoby zabawnie dopasować nasze style modowe, więc zaczęliśmy nosić ubrania w tym samym kolorze i wzorach.” – powiedziała pani Pon.

Mimo że konto tej pary ogromnie się rozrosło i mają teraz 830 tys. obserwujących, pani Pon powiedziała, że nie mają żadnych ścisłych zasad dotyczących garderoby. To tylko praca zespołowa. „Decydujemy na podstawie tego, jak się czujemy każdego dnia. Lubimy monotony, czerwień i błękit, więc nieuchronnie decydujemy się na kolory, które oboje lubimy.”

Instagram: @bonpon511

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

18 minut temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu