Pomysłowe kampanie reklamowe to mocna strona sieci sklepów IKEA, która ostatnio uraczyła nas serią obrazkowych instrukcji, ukazujących prawidłowe postępowanie z denerwującym współlokatorem. Tym razem inspiracją do zainteresowania potencjalnych klientów swoimi produktami stały się najpopularniejsze problemy ludzi dzielących swoje mieszkanie z rodziną lub partnerem, zasugerowane przez Google. We współpracy ze szwedzką agencją reklamową Åkestam Holst IKEA zmieniła nazwy swoich mebli i akcesoriów, przystosowując je do codzienności typowego konsumenta – tym sposobem z pewnością zagwarantują im zapamiętywalność!
„Mój partner chrapie”
„Kiedy dzieci opuszczają dom”
„Moja siostra podkrada mi rzeczy”
„Zjadłem za dużo mięsnych kulek”
„Ona daje mi sprzeczne sygnały”
„Moja siostra zajmuje za dużo miejsca”
„Lista najpiękniejszych ludzi na świecie”
„Moja mama nie umie gotować”
„Dzielenie wydatków z partnerem”
Chociaż zwykle jest to świetna zabawa, wyobraź sobie, że zostajesz zaatakowany — lub wręcz zastraszany…
Jessica Simpson ostatnio przyciąga wzrok — i nie tylko ze względu na swoją muzykę.
Mamy kolejną dużą dawkę futrzanego „leku”, który należy przyjmować w nudne poranki.
Kuchnia to miejsce, w którym rozkwita kreatywność, nie tylko w przygotowywanych przez nas posiłkach, ale…
Jeśli gotowanie jest bardziej sztuką z odrobiną nauki, to pieczenie jest zdecydowanie bardziej nauką połączoną…
Życie bywa czasem nudne, a nasze dni wypełnione są rachunkami, obowiązkami, pracą i negatywnymi wiadomościami.