Pomysłowe kampanie reklamowe to mocna strona sieci sklepów IKEA, która ostatnio uraczyła nas serią obrazkowych instrukcji, ukazujących prawidłowe postępowanie z denerwującym współlokatorem. Tym razem inspiracją do zainteresowania potencjalnych klientów swoimi produktami stały się najpopularniejsze problemy ludzi dzielących swoje mieszkanie z rodziną lub partnerem, zasugerowane przez Google. We współpracy ze szwedzką agencją reklamową Åkestam Holst IKEA zmieniła nazwy swoich mebli i akcesoriów, przystosowując je do codzienności typowego konsumenta – tym sposobem z pewnością zagwarantują im zapamiętywalność!
„Mój partner chrapie”
„Kiedy dzieci opuszczają dom”
„Moja siostra podkrada mi rzeczy”
„Zjadłem za dużo mięsnych kulek”
„Ona daje mi sprzeczne sygnały”
„Moja siostra zajmuje za dużo miejsca”
„Lista najpiękniejszych ludzi na świecie”
„Moja mama nie umie gotować”
„Dzielenie wydatków z partnerem”
Yana Khachikyan tworzy miniaturowe obrazy, ponieważ wierzy, że detale tworzą perfekcję, dlatego stara się to…
Na szczęście fotografowie uliczni na całym świecie nadal napadają na miasta i upamiętniają codzienne życie…
Ludzie szaleją na punkcie jego nowego wyglądu, ponieważ jego sylwetka wywołała falę reakcji i negatywnych…
Ty także uśmiechniesz się na widok tych dorodnych, zdrowych szczeniąt!
Kansas Michalke, influencerka i matka dwójki dzieci z Austin w Teksasie, zawsze miała talent do…
W urzekającej dziedzinie fotografii ślubnej, gdzie emocje przeplatają się, a miłość zajmuje centralne miejsce, nagrody…