Pomysłowe kampanie reklamowe to mocna strona sieci sklepów IKEA, która ostatnio uraczyła nas serią obrazkowych instrukcji, ukazujących prawidłowe postępowanie z denerwującym współlokatorem. Tym razem inspiracją do zainteresowania potencjalnych klientów swoimi produktami stały się najpopularniejsze problemy ludzi dzielących swoje mieszkanie z rodziną lub partnerem, zasugerowane przez Google. We współpracy ze szwedzką agencją reklamową Åkestam Holst IKEA zmieniła nazwy swoich mebli i akcesoriów, przystosowując je do codzienności typowego konsumenta – tym sposobem z pewnością zagwarantują im zapamiętywalność!
„Mój partner chrapie”
„Kiedy dzieci opuszczają dom”
„Moja siostra podkrada mi rzeczy”
„Zjadłem za dużo mięsnych kulek”
„Ona daje mi sprzeczne sygnały”
„Moja siostra zajmuje za dużo miejsca”
„Lista najpiękniejszych ludzi na świecie”
„Moja mama nie umie gotować”
„Dzielenie wydatków z partnerem”
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…
Influencerka z TikToka, Taylor Paré, niedawno ujawniła trwający od dziesięciu lat sekret dotyczący byłej „koszmarnej…
Najfajniejsze w pieczeniu ciast jest to, że są one nie tylko sztuką kulinarną, ale także…
Jeśli jesteś miłośnikiem zwierząt, wiesz, ile razy te stworzenia mogą podnieść nas na duchu, gdy…
Na niedawnej Met Gali Nicole Kidman zwróciła na siebie uwagę swoją elegancką czarno-białą sukienką z…
Być może niektórym z nas to się nigdy nie zdarzyło, ale wpadanie na rzeczy, które…