Pomysłowe kampanie reklamowe to mocna strona sieci sklepów IKEA, która ostatnio uraczyła nas serią obrazkowych instrukcji, ukazujących prawidłowe postępowanie z denerwującym współlokatorem. Tym razem inspiracją do zainteresowania potencjalnych klientów swoimi produktami stały się najpopularniejsze problemy ludzi dzielących swoje mieszkanie z rodziną lub partnerem, zasugerowane przez Google. We współpracy ze szwedzką agencją reklamową Åkestam Holst IKEA zmieniła nazwy swoich mebli i akcesoriów, przystosowując je do codzienności typowego konsumenta – tym sposobem z pewnością zagwarantują im zapamiętywalność!
„Mój partner chrapie”
„Kiedy dzieci opuszczają dom”
„Moja siostra podkrada mi rzeczy”
„Zjadłem za dużo mięsnych kulek”
„Ona daje mi sprzeczne sygnały”
„Moja siostra zajmuje za dużo miejsca”
„Lista najpiękniejszych ludzi na świecie”
„Moja mama nie umie gotować”
„Dzielenie wydatków z partnerem”
Wiadomo, że moda w taki czy inny sposób krzyżuje się ze sztuką. Godnym uwagi przykładem…
Istnieje wiele sposobów radzenia sobie z nadaktywnymi, hałaśliwymi umysłami. W przypadku Chada Knighta tworzy on…
Na niedawnej gali 54-letniemu aktorowi Matthew McConaughey towarzyszyła rodzina.
Twoje usta nagle stają się suche, twoje serce zaczyna bić coraz szybciej, twoje ręce stają…
Enigmatyczny uśmiech Mony Lisy od wieków urzeka publiczność. Ale teraz pojawił się nowy pretendent, który…
Każdy ma inne spojrzenie na świat i dzisiaj chcielibyśmy zobaczyć, jak grafik Andrea Antoni interpretuje…