Pomysłowe kampanie reklamowe to mocna strona sieci sklepów IKEA, która ostatnio uraczyła nas serią obrazkowych instrukcji, ukazujących prawidłowe postępowanie z denerwującym współlokatorem. Tym razem inspiracją do zainteresowania potencjalnych klientów swoimi produktami stały się najpopularniejsze problemy ludzi dzielących swoje mieszkanie z rodziną lub partnerem, zasugerowane przez Google. We współpracy ze szwedzką agencją reklamową Åkestam Holst IKEA zmieniła nazwy swoich mebli i akcesoriów, przystosowując je do codzienności typowego konsumenta – tym sposobem z pewnością zagwarantują im zapamiętywalność!
„Mój partner chrapie”
„Kiedy dzieci opuszczają dom”
„Moja siostra podkrada mi rzeczy”
„Zjadłem za dużo mięsnych kulek”
„Ona daje mi sprzeczne sygnały”
„Moja siostra zajmuje za dużo miejsca”
„Lista najpiękniejszych ludzi na świecie”
„Moja mama nie umie gotować”
„Dzielenie wydatków z partnerem”
Nicole Kidman po raz kolejny zwróciła na siebie uwagę swoją najnowszą stylizacją z czerwonego dywanu.…
Poznaj Coopera, przyjaznego foxhounda amerykańskiego ze specjalną chorobą zwaną zespołem krótkiego kręgosłupa. Dzięki temu wyjątkowemu…
Leigh Horwood jest fotografem zwierząt domowych z Brisbane w Australii i jest naprawdę szczęśliwy, że…
Woda, niezbędny element życia, od zawsze inspiruje fotografów, fascynując ich ciągłymi przemianami i urzekającymi właściwościami.
W niedawnym poście na Instagramie światowa supergwiazda Beyoncé odniosła się do ciągłych plotek na temat…
Błędy podczas gotowania zdarzają się każdemu, wystarczy potraktować takie przypadki z odrobiną humoru.