Poniżanie rośliny to życiowy eksperyment sieci sklepów IKEA, w którym wzięło udział tysiące dzieci, aby pomóc zwiększyć świadomość na temat Dnia Przeciwdziałania Poniżaniu 4 maja, akcja rozgrywała się na Bliskim Wschodzie.
Eksperyment na żywo polegał na tym, że IKEA zestawiła dwie rośliny i ustawiła je w szkole. Jedna roślina była karmiona komplementami i słowami zachęty, podczas gdy druga była werbalnie poniżana nienawistnymi słowami. Uczniowie zostali zachęceni do nagrania własnego głosu, aby podzielić się swoją miłością z pierwszą rośliną i wyrazić krytykę do drugiej, z pierwszej ręki lub za pośrednictwem interakcji z mediami społecznościowymi. Po 30 dniach wyniki mówiły same za siebie – podczas gdy komplementowana roślina dalej się rozwijała, poniżona roślina wyraźnie chorowała i miała opadające, brązowe liście.
Obie rośliny były traktowane dokładnie tak samo: z tą samą ilością wody, odżywiane światłem słonecznym i nawozem. Jedyną różnicą jest to, że mówione były słowa krytyki do jednej rośliny i słowa zachęty do drugiej, przez 30 dni. Pod koniec eksperymentu imponujące wyniki mówiły same za siebie.
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.
Konto na Instagramie z 278 tys. obserwujących, @WindowKitty, publikuje zdjęcia z całego świata przedstawiające koty…
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…
Dla wielu osób zamienianie zapomnianych przedmiotów w coś wyjątkowego to coś więcej niż tylko hobby…
Przygotowaliśmy listę najstarszych kolorowych fotografii, abyśmy mogli podziwiać pomysłowość fotografii i poczuć się bliżej historii…