Ostatnia kampania reklamowa sieci sklepów Zara wywołała ogromne poruszenie wśród jej klientek. Plakat głoszący pochwałę dla naturalnych kobiecych krągłości z pewnością zyskałby ich uznanie, gdyby nie fakt, że w reklamie wystąpiły bardzo szczupłe modelki. Pomimo ich niezaprzeczalnej urody i uroku, przekaz kierowany poprzez ukazanie ich wizerunku z pewnością nie osiągnął zamierzonego efektu i prawdopodobnie przyczynił się do utraty części klientek o pełniejszych kształtach. Dwie internautki postanowiły zareagować na kontrowersyjne zdjęcie, pozując do własnej wersji plakatu i nadając jego przekazowi właściwy sens. Tak właśnie powinna wyglądać właściwa reklama, ukazująca młodym kobietom piękno różnych typów sylwetki – nie tylko wychudzonych ciał modelek, tak chętnie promowanych przez markę.
43-letnia Paris Hilton udostępniła niedawno kilka zdjęć w dość ryzykownych strojach.
Nawet drogi drapak czy legowisko, nie zastąpią wygodnego pudełka!
Jest takie powiedzenie: „najlepsze rzeczy w życiu są darmowe”. Nie są to oczywiście ubrania czy…
Dzieła sztuki, które za chwilę zobaczysz, inspirowane są starożytną i tradycyjną japońską sztuką układania kwiatów…
Firma Junebug Weddings organizuje konkursy fotografii ślubnej od 2006 roku.
Na premierze swojego najnowszego filmu "Poolman" Chris Pine po raz kolejny przyciągnął całą uwagę, nie…