Podczas gdy Tokio jest zajęte przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w 2020 r., ludzie są już za to podekscytowani. Kilku japońskich artystów zebrało się, aby stworzyć nieoficjalną kampanię promocyjną na wielkie wydarzenie, czerpiąc inspirację z tematu, którego są niesamowitymi pasjonatami. Anime. Ponownie wyobrażają sobie kraje uczestniczące jako postacie, które są gotowe do walki, a projekty są w stylu bardzo japońskim. W całkiem dobry sposób. Każdy „zawodnik” jest tworzony z myślą o kulturze, historii i tożsamości narodowej odpowiedniego kraju, oferując ładną wizualną harmonijną różnorodność. Na tym właśnie polega olimpiada.
Twitter: @worldflagsorg
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…
Jeśli masz zamiar zaadoptować zwierzaka, powinieneś zrozumieć, że będziesz musiał zrobić coś więcej niż tylko…
Ikona kina wyglądała niezwykle szykownie i promiennie w całkowicie czarnym stroju, przyciągając mnóstwo uwagi.
W świecie satysfakcjonujących zdjęć i filmów online nigdy nie można się pomylić, z myciem ciśnieniowym.