Podczas gdy Tokio jest zajęte przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w 2020 r., ludzie są już za to podekscytowani. Kilku japońskich artystów zebrało się, aby stworzyć nieoficjalną kampanię promocyjną na wielkie wydarzenie, czerpiąc inspirację z tematu, którego są niesamowitymi pasjonatami. Anime. Ponownie wyobrażają sobie kraje uczestniczące jako postacie, które są gotowe do walki, a projekty są w stylu bardzo japońskim. W całkiem dobry sposób. Każdy „zawodnik” jest tworzony z myślą o kulturze, historii i tożsamości narodowej odpowiedniego kraju, oferując ładną wizualną harmonijną różnorodność. Na tym właśnie polega olimpiada.
Twitter: @worldflagsorg
Miłość okazuje swoją najgłębszą siłę, gdy wyzwania życiowe wydają się nie do pokonania.
Niedawne wyjście Jasona Momoa z dwójką dzieci wywołało szum.
Po raz pierwszy tak wcześnie w roku możemy zobaczyć zwycięzców World Sports Photography Awards, których…
Alessia Ciullo to utalentowana artystka z Włoch, która przekształca zwierzęta w urocze postacie w stylu…
Salma Hayek zrobiła furorę na Złotych Globach 2025, przyciągając wzrok w zapierającej dech w piersiach…
Dziewczyna, której bukiet ślubny składał się z pączków, para, która wydała na ślub tylko 12…