Podczas gdy Tokio jest zajęte przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w 2020 r., ludzie są już za to podekscytowani. Kilku japońskich artystów zebrało się, aby stworzyć nieoficjalną kampanię promocyjną na wielkie wydarzenie, czerpiąc inspirację z tematu, którego są niesamowitymi pasjonatami. Anime. Ponownie wyobrażają sobie kraje uczestniczące jako postacie, które są gotowe do walki, a projekty są w stylu bardzo japońskim. W całkiem dobry sposób. Każdy „zawodnik” jest tworzony z myślą o kulturze, historii i tożsamości narodowej odpowiedniego kraju, oferując ładną wizualną harmonijną różnorodność. Na tym właśnie polega olimpiada.
Twitter: @worldflagsorg
Wiadomo, że moda w taki czy inny sposób krzyżuje się ze sztuką. Godnym uwagi przykładem…
Istnieje wiele sposobów radzenia sobie z nadaktywnymi, hałaśliwymi umysłami. W przypadku Chada Knighta tworzy on…
Na niedawnej gali 54-letniemu aktorowi Matthew McConaughey towarzyszyła rodzina.
Twoje usta nagle stają się suche, twoje serce zaczyna bić coraz szybciej, twoje ręce stają…
Enigmatyczny uśmiech Mony Lisy od wieków urzeka publiczność. Ale teraz pojawił się nowy pretendent, który…
Każdy ma inne spojrzenie na świat i dzisiaj chcielibyśmy zobaczyć, jak grafik Andrea Antoni interpretuje…