Podczas gdy Tokio jest zajęte przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w 2020 r., ludzie są już za to podekscytowani. Kilku japońskich artystów zebrało się, aby stworzyć nieoficjalną kampanię promocyjną na wielkie wydarzenie, czerpiąc inspirację z tematu, którego są niesamowitymi pasjonatami. Anime. Ponownie wyobrażają sobie kraje uczestniczące jako postacie, które są gotowe do walki, a projekty są w stylu bardzo japońskim. W całkiem dobry sposób. Każdy „zawodnik” jest tworzony z myślą o kulturze, historii i tożsamości narodowej odpowiedniego kraju, oferując ładną wizualną harmonijną różnorodność. Na tym właśnie polega olimpiada.
Twitter: @worldflagsorg
W sam raz na Narodowy Dzień Ciasta, obchodzony 26 listopada, mamy idealny sposób na uczczenie…
Czarno-białe zdjęcia mają zdolność wywoływania głębokich emocji i myśli. Dlatego dzisiaj z przyjemnością przedstawiamy zwycięzców…
30-letnia Jyoti Amge, mierząca zaledwie 62,8 cm, niedawno dołączyła do 27-letniej Rumeysy Gelgi, najwyższej kobiety…
Tak fenomenalnych włosów pozazdrościłby im niejeden dorosły!
Fryzury retro powracają w wielkim stylu, łącząc urok vintage z dzisiejszymi trendami, aby uzyskać odświeżony…
Daniel Greenwood, fotograf krajobrazów i "artysta AI" z Vancouver, ma talent do przekształcania surowego piękna…