Kategorie: Rozrywka

Mistrzyni parodii kontynuuje podjęte wyzwanie, odtwarzając kolejne zdjęcia gwiazd i celebrytów.

Celeste Barber najwyraźniej spodobała się zabawa w parodiowanie zdjęć celebrytów, gdyż na jej Instagramie pojawiły się kolejne fotografie z serii #celestechallengeaccepted.

„Niektórzy celebryci zdają się myśleć, że mniej zamożni, mniej uprzywilejowani ludzie nie są nic warci. Wierzą, że wszystko, co opublikują, staje się realne. Chciałam pokazać, jak zabawnie wygląda ‚normalny’ człowiek, odtwarzający zdjęcia sławnych osób.” – wypowiada się Barber – „Chcę dać ludziom powód do śmiechu i pomóc im zrozumieć, jak wiele śmieciowych treści udostępniają ich idole. Moje działania spotkały się do tej pory z mnóstwem pozytywnych opinii i wyrazów wdzięczności, jak ‚Dzięki tobie nie czuję się tak beznadziejnie.’ albo ‚Dziękuję za to, że jesteś sobą.’.”

Miley Cyrus

Kim Kardashian

Kendall Jenner

Lady Gaga

Paryski pokaz mody Ricka Owensa

Pia Mia

Gisele Bundchen

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

15 minut temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu