Kategorie: Rozrywka

Niewzruszony powodzią klient Starbucksa zainspirował internautów do rozpoczęcia wojny na przeróbki.

Pewna kawiarnia Starbucksa w Hongkongu była ostatnio świadkiem zalania centrum handlowego. Goszczący w niej wówczas klient, nazwany przez internautów „Wujkiem Starbucksem”, nie zamierzał jednak opuszczać z tego powodu swojego miejsca przy stoliku, nieprzerwanie delektując się kawą i poranną gazetą. Stoicki spokój mężczyzny uczynił z niego bohatera najnowszej bitwy na przeróbki – oto najlepsze efekty interpretacji jego zdjęcia!

Oryginalne zdjęcie:

Odpowiedź internautów:

Reklama
Share

Najnowsze

Beyoncé odkrywa swoje prawdziwe włosy po tym, jak została oskarżona o noszenie peruk!

W niedawnym poście na Instagramie światowa supergwiazda Beyoncé odniosła się do ciągłych plotek na temat…

3 godziny temu

Poznaj 60-letnią kobietę, która właśnie zdobyła tytuł Miss Universe Buenos Aires!

W wyniku przełomowego obrotu wydarzeń Alejandra Marisa Rodríguez, 60-letnia prawniczka i dziennikarka, przełamała stereotypy, stając…

4 godziny temu

18 trafnych postaci z kreskówek odtworzonych ze zdjęć, które sama zrobiła ta artystka!

AAmy Revives jest już dobrze znaną artystką dzięki swoim przystępnym komiksom. Jednak Amy ma również…

14 godzin temu

Historia na nowo: internauta pokolorował 30 starych zdjęć!

W świecie często postrzeganym przez pryzmat czerni i bieli, jest coś magicznego w dodawaniu odrobiny…

14 godzin temu

Córka Victorii Beckham wywołuje debatę w „prowokacyjnej” sukience na urodziny mamy!

Córka Victorii i Davida Beckhamów wywołała zamieszanie, ubierając halkę na przyjęcie z okazji 50. urodzin…

21 godzin temu

25 osób, które z pewnością żałują internetowych zakupów!

Zakupy online są świetne! Wygoda i ceny nie mają sobie równych, a do wyboru jest…

21 godzin temu