
Większość produktów spożywczych nie jest godna zagoszczenia w kuchni prawdziwego hipstera – nieorganiczne pożywienie w pstrych opakowaniach, któremu zaufało niezliczone grono konsumentów, nie ma szans znaleźć się na półce prawdziwego indywidualisty. Na szczęście istnieją pewne chwyty marketingowe, które mają szansę to zmienić. Hipsterskiej metamorfozy wizerunków znanych produktów spożywczych podjął się amerykański artysta Dan Meth – oto efekty jego pomysłowych przemian!
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…
Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…
Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…
To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…
Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…
Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…