Większość produktów spożywczych nie jest godna zagoszczenia w kuchni prawdziwego hipstera – nieorganiczne pożywienie w pstrych opakowaniach, któremu zaufało niezliczone grono konsumentów, nie ma szans znaleźć się na półce prawdziwego indywidualisty. Na szczęście istnieją pewne chwyty marketingowe, które mają szansę to zmienić. Hipsterskiej metamorfozy wizerunków znanych produktów spożywczych podjął się amerykański artysta Dan Meth – oto efekty jego pomysłowych przemian!
Dla wszystkich fanów "Seksu w wielkim mieście", musimy powiedzieć, że Sarah Jessica Parker skończyła 60…
Znamy uczucie oczekiwania przyzwoitej obsługi, gdy odwiedzamy restaurację, sklep, hotel, a nawet publiczną toaletę.
Znasz to uczucie, gdy oglądasz lub przewijasz coś tak interesującego, że nie możesz oderwać oczu…
W erze nadmiernej konsumpcji rzadko zdarza się, aby ludzie trzymali swoje rzeczy przez dłuższy czas.
Meghan Markle właśnie dała królewskim obserwatorom rzadki wgląd w swoje życie rodzinne — i roztapia…
Badania pokazują, że zwierzęta domowe zmniejszają poziom stresu i utrzymują nas w zdrowiu. Prawdopodobnie dlatego,…