Większość produktów spożywczych nie jest godna zagoszczenia w kuchni prawdziwego hipstera – nieorganiczne pożywienie w pstrych opakowaniach, któremu zaufało niezliczone grono konsumentów, nie ma szans znaleźć się na półce prawdziwego indywidualisty. Na szczęście istnieją pewne chwyty marketingowe, które mają szansę to zmienić. Hipsterskiej metamorfozy wizerunków znanych produktów spożywczych podjął się amerykański artysta Dan Meth – oto efekty jego pomysłowych przemian!
Kris Jenner od lat nosi swoją charakterystyczną fryzurę pixie, przez co trudno sobie wyobrazić ją…
W świecie, w którym internetowe przyjaźnie są często niedoceniane, serdeczna niespodzianka pewnej żony dla jej…
Kiedy uprawiasz własną żywność, kontrolujesz każdy etap procesu — od wyboru nasion i zarządzania glebą…
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaką suknię ślubną założyłyby Kopciuszek lub Ariel, gdyby dzisiaj brały ślub?
Oto pierwszy konkurs AI Image!
Uwielbienie natury przez tę artystkę przekłada się na piękną sztukę haftu krajobrazów.