Większość produktów spożywczych nie jest godna zagoszczenia w kuchni prawdziwego hipstera – nieorganiczne pożywienie w pstrych opakowaniach, któremu zaufało niezliczone grono konsumentów, nie ma szans znaleźć się na półce prawdziwego indywidualisty. Na szczęście istnieją pewne chwyty marketingowe, które mają szansę to zmienić. Hipsterskiej metamorfozy wizerunków znanych produktów spożywczych podjął się amerykański artysta Dan Meth – oto efekty jego pomysłowych przemian!
Podobna do Reese Witherspoon córka, Ava Phillippe, niedawno podzieliła się informacją, że otrzymała bolesne i…
Według Harvardu każdego roku 40% amerykańskiej żywności pozostaje niezjedzone, a jednym z powodów może być…
W mediach społecznościowych aż huczy od krytyki „niegrzecznego” zachowania Jennifer Lopez wobec gościa na Met…
Philip Barlow, artysta z Kapsztadu, stworzył serię obrazów, które żywo pokazują walkę tych, którzy cierpią…
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…
Influencerka z TikToka, Taylor Paré, niedawno ujawniła trwający od dziesięciu lat sekret dotyczący byłej „koszmarnej…