Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, jak sławni artyści, tacy jak Leonardo Da Vinci czy Salvador Dali, tworzyliby we współczesnym świecie? Co by było, gdyby ci słynni malarze mieli swoje własne nowoczesne logo?
Po długoletniej pracy w charakterze projektanta brandingu, brazylijski artysta Milton Omena rzucił wyzwanie, by rozwinąć granice projektu i wyjść z jego strefy komfortu oraz zrealizować swój pomysł tworzenia wizualnych tożsamości dla słynnych malarzy. Starannie myślał o malowaniu stylów, osobowościach malarzy, nawykach i stylach życia oraz o tym, jaką każdy z nich miałby unikalne logo, markę lub produkt.
„Na przykład nigdy nie robiłem logo odręcznego lub rachunku proporcji. Nigdy nie używałam pasteli lub więcej niż 3 kolorów. Użycie inspiracji od malarzy, którzy już wypracowali swój silny styl, było sposobem na wykorzystanie mojej wszechstronności.” – powiedział projektant.
Podobna do Reese Witherspoon córka, Ava Phillippe, niedawno podzieliła się informacją, że otrzymała bolesne i…
Zobacz, jak niesamowicie prezentują się zwierzaki w klimacie ciężkich brzmień!
Według Harvardu każdego roku 40% amerykańskiej żywności pozostaje niezjedzone, a jednym z powodów może być…
W mediach społecznościowych aż huczy od krytyki „niegrzecznego” zachowania Jennifer Lopez wobec gościa na Met…
Philip Barlow, artysta z Kapsztadu, stworzył serię obrazów, które żywo pokazują walkę tych, którzy cierpią…
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…