Firmy spędzają dużo czasu i pieniędzy, starając się spersonalizować swoją markę; Chodzi o to, by sprawiała wrażenie zaufanej i znanej jak stary przyjaciel, na którym zawsze można polegać w potrzebie. Nawet jeśli jest to złudzenie, korporacje chcą twoich pieniędzy i lojalności i niewiele więcej, niektórzy ludzie odczuwają silny osobisty związek z pewną marką, co zapewnia, że pozostaną klientami na całe życie.
Kanadyjski artysta Sillvi wraca z większą ilością swoich pomysłów, obejmując jeszcze bardziej znane marki, od Forda po Mcdonalds!
Na premierze swojego najnowszego filmu "Poolman" Chris Pine po raz kolejny przyciągnął całą uwagę, nie…
Przedstawiamy, stare dzieci. Nie stało się im nic złego, nic ani nic. Te maluchy są…
Próba odzyskania młodości przez pewną kobietę w wieku 49 lat zakończyła się spektakularnym sukcesem dzięki…
Goran Anastasovski to utalentowany macedoński fotograf, który spędził ostatnie 18 lat na robieniu zdjęć zwierzętom.
Wyruszając w podróż, która przekracza granice i percepcje, poruszająca kolekcja fotografii odsłania trudną rzeczywistość pracy…
Każdy potrzebuje autorytetów — osób, które nas inspirują i dają przykłady do naśladowania.