Firmy spędzają dużo czasu i pieniędzy, starając się spersonalizować swoją markę; Chodzi o to, by sprawiała wrażenie zaufanej i znanej jak stary przyjaciel, na którym zawsze można polegać w potrzebie. Nawet jeśli jest to złudzenie, korporacje chcą twoich pieniędzy i lojalności i niewiele więcej, niektórzy ludzie odczuwają silny osobisty związek z pewną marką, co zapewnia, że pozostaną klientami na całe życie.
Kanadyjski artysta Sillvi wraca z większą ilością swoich pomysłów, obejmując jeszcze bardziej znane marki, od Forda po Mcdonalds!
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…
Influencerka z TikToka, Taylor Paré, niedawno ujawniła trwający od dziesięciu lat sekret dotyczący byłej „koszmarnej…
Najfajniejsze w pieczeniu ciast jest to, że są one nie tylko sztuką kulinarną, ale także…
Jeśli jesteś miłośnikiem zwierząt, wiesz, ile razy te stworzenia mogą podnieść nas na duchu, gdy…
Na niedawnej Met Gali Nicole Kidman zwróciła na siebie uwagę swoją elegancką czarno-białą sukienką z…
Być może niektórym z nas to się nigdy nie zdarzyło, ale wpadanie na rzeczy, które…