
Librairie Mollat to otwarta już pod koniec XIX wieku księgarnia w Bordeaux, znana dziś użytkownikom Instagrama z niezwykle kreatywnej aktywności w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich tygodni jej pracownicy z entuzjazmem poświęcili się projektowi poszukiwania powiązań między okładkami książek a rzeczywistymi postaciami ze swojego otoczenia. Oto najlepsze zestawienia autorstwa personelu francuskiej księgarni, który z pewnością świetnie się przy tym bawił!
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…
Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…
Pocałuj i zatańcz w każdym pięknym miejscu Przyjaciel kiedyś powiedział: pocałuj się w każdym pięknym…