KFC od lat odnosi sukcesy w reklamie. Zwariowane pomysły oraz kontrowersyjne reklamy z pewnością mają sposób na zdobycie popularności dla ich nazwy i logo.
Ta kampania przyciągnęła naszą uwagę dzięki swojej prostocie i kreatywności. Koncepcja jest prosta. Ognisty, pikantny kurczak, dodany do fotografii na wybuchowych obrazach jak start rakiety lub przyśpieszanie drag-racera.
John Koay, dyrektor kreatywny w Ogilvy & Mather, który był mózgiem tego i wielu innych słynnych kampanii reklamowych KFC dał trochę informacji o tym, jak narodził się ten pomysł. „Pewnego wieczora siedzieliśmy przy naszych biurkach, jedząc KFC, zastanawiając się, jak możemy pokazać gorącą sensację pikantnego jedzenia, nie pokazując stereotypu ludzi ze łzami spływającymi po twarzy i wystającymi językami.” – powiedział John. „Więc przyjrzeliśmy się bliżej produktowi, a następnie zdaliśmy sobie sprawę, że smażony kurczak również wygląda jak coś innego…”
Postanowili zaangażować firmę Illusion CGI Bangkok. „Ci goście sfotografowali kurczaka z ostrożnym oświetleniem i wspólnie pracowaliśmy nad tym, jak sprawić, by smażony kurczak wyglądał jak eksplozje. Było ciężko, ale fajnie. Zbadaliśmy wiele wybuchów!”
Trung Dong jest fotografem mieszkającym w Ho Chi Minh City w Wietnamie, który uwiecznia piękno…
Arch Enemy Arts prezentuje „Coveted Connections”, indywidualną wystawę Lary Dann.
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.