KFC od lat odnosi sukcesy w reklamie. Zwariowane pomysły oraz kontrowersyjne reklamy z pewnością mają sposób na zdobycie popularności dla ich nazwy i logo.
Ta kampania przyciągnęła naszą uwagę dzięki swojej prostocie i kreatywności. Koncepcja jest prosta. Ognisty, pikantny kurczak, dodany do fotografii na wybuchowych obrazach jak start rakiety lub przyśpieszanie drag-racera.
John Koay, dyrektor kreatywny w Ogilvy & Mather, który był mózgiem tego i wielu innych słynnych kampanii reklamowych KFC dał trochę informacji o tym, jak narodził się ten pomysł. „Pewnego wieczora siedzieliśmy przy naszych biurkach, jedząc KFC, zastanawiając się, jak możemy pokazać gorącą sensację pikantnego jedzenia, nie pokazując stereotypu ludzi ze łzami spływającymi po twarzy i wystającymi językami.” – powiedział John. „Więc przyjrzeliśmy się bliżej produktowi, a następnie zdaliśmy sobie sprawę, że smażony kurczak również wygląda jak coś innego…”
Postanowili zaangażować firmę Illusion CGI Bangkok. „Ci goście sfotografowali kurczaka z ostrożnym oświetleniem i wspólnie pracowaliśmy nad tym, jak sprawić, by smażony kurczak wyglądał jak eksplozje. Było ciężko, ale fajnie. Zbadaliśmy wiele wybuchów!”
Yana Khachikyan tworzy miniaturowe obrazy, ponieważ wierzy, że detale tworzą perfekcję, dlatego stara się to…
Na szczęście fotografowie uliczni na całym świecie nadal napadają na miasta i upamiętniają codzienne życie…
Ludzie szaleją na punkcie jego nowego wyglądu, ponieważ jego sylwetka wywołała falę reakcji i negatywnych…
Ty także uśmiechniesz się na widok tych dorodnych, zdrowych szczeniąt!
Kansas Michalke, influencerka i matka dwójki dzieci z Austin w Teksasie, zawsze miała talent do…
W urzekającej dziedzinie fotografii ślubnej, gdzie emocje przeplatają się, a miłość zajmuje centralne miejsce, nagrody…