
KFC od lat odnosi sukcesy w reklamie. Zwariowane pomysły oraz kontrowersyjne reklamy z pewnością mają sposób na zdobycie popularności dla ich nazwy i logo.
Ta kampania przyciągnęła naszą uwagę dzięki swojej prostocie i kreatywności. Koncepcja jest prosta. Ognisty, pikantny kurczak, dodany do fotografii na wybuchowych obrazach jak start rakiety lub przyśpieszanie drag-racera.
John Koay, dyrektor kreatywny w Ogilvy & Mather, który był mózgiem tego i wielu innych słynnych kampanii reklamowych KFC dał trochę informacji o tym, jak narodził się ten pomysł. „Pewnego wieczora siedzieliśmy przy naszych biurkach, jedząc KFC, zastanawiając się, jak możemy pokazać gorącą sensację pikantnego jedzenia, nie pokazując stereotypu ludzi ze łzami spływającymi po twarzy i wystającymi językami.” – powiedział John. „Więc przyjrzeliśmy się bliżej produktowi, a następnie zdaliśmy sobie sprawę, że smażony kurczak również wygląda jak coś innego…”
Postanowili zaangażować firmę Illusion CGI Bangkok. „Ci goście sfotografowali kurczaka z ostrożnym oświetleniem i wspólnie pracowaliśmy nad tym, jak sprawić, by smażony kurczak wyglądał jak eksplozje. Było ciężko, ale fajnie. Zbadaliśmy wiele wybuchów!”
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…