Próbowałeś kiedyś zachęcić kogoś do kupna starego auta? Publikując ogłoszenie sprzedaży 21-letniego samochodu, należy przede wszystkim wykazać się kreatywnością. Max Lanman z Los Angeles stworzył w tym celu jedyną w swoim rodzaju reklamę Hondy Accord z 1996 roku, która okazała się ostatecznie skuteczniejsza niż w jego najśmielszych marzeniach. Zaledwie 5 dni po wystawieniu „Greenie” na sprzedaż, jego cena osiągnęła wysokość 150 tysięcy dolarów, a reklamujący go filmik zdołał dotrzeć do ponad 4 milionów odbiorców. Zaskakująca aktywność licytujących zaniepokoiła moderatorów serwisu eBay, którzy anulowali aukcję, nie znając dotąd stojącej za nią historii. Dopiero obejrzenie reklamy wyjaśniło im nieprzeciętny sukces wiekowej Hondy, która w rzeczywistości warta jest jedynie ok. 1,5 tysiąca dolarów. Licytacja została wznowiona, a właścicielka samochodu i jej chłopak doczekali się swoich pięciu minut sławy!
„Ta reklama kosztowała prawdopodobnie więcej niż samo auto, lol.”
„Zachwycająco dobrze zrobiona reklama, ale ludzie, którzy naprawdę zamierzają wydać 30 tysięcy dolarów na Accorda z 96. roku muszą być na haju.”
„Plamy po kawie i kocia sierść gratis.”
Kate Winslet i Leonardo DiCaprio tworzą fantastyczną parę na ekranie, a ich chemia w "Titanicu"…
Nie jest łatwo zrobić idealne ujęcie. Wiele elementów, takich jak światło i kompozycja, musi dopisać,…
Mężczyźni o umięśnionej sylwetce są z pewnością atrakcyjni, ale to mężczyźni z odrobiną „tatusiowego ciała”,…
Z przyjemnością zabierzemy cię w podróż do głębokich lasów Indii, gdzie fotograf przyrody Biju Pb…
Nie bez powodu psy nazywane są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Czego tu nie kochać – są…
Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…