Kategorie: Rozrywka

Przez kontrowersyjne zdjęcia firma garniturowa straciła 10 000 obserwujących na Instagramie!

Holenderska firma odzieżowa ujawniła utrzymującą się anty-gejowską opinię, która wciąż jest głęboko zakorzeniona w społeczeństwie, poprzez ogłoszenie kampanii reklamowej pokazującej pary tej samej płci, które robią takie rzeczy jak (szok!) całowanie i obejmowanie.

Holendrzy to znani tolerancyjni i otwarci ludzie, a firma, o której mowa, SuitSupply, już wcześniej zajmowała się kontrowersjami. Jednak założyciel i dyrektor generalny, Fokke De Jong, wyjaśnia swoją pozycję. „Przyciąganie ludzi jest ważną częścią reklamy mody.” – powiedział. „Kampania prezentująca atrakcyjność mężczyzn była od dawna oczekiwana i szczególnie ważna dla naszej marki.”

Holenderska gazeta NRC Handelsblad informuje, że od rozpoczęcia kampanii ponad 10 000 obserwujących przestało śledzić konto SuitSupply, co sugeruje, że została źle przyjęta przez dużą liczbę osób. Pan De Jong zdawał sobie sprawę z możliwości kontrowersji. „Jesteśmy przekonani, że istnieje potencjalny negatywny odbiór, szczególnie w krajach, w których mamy znaczącą obecność, znanych z kontrastujących punktów widzenia.” Dlatego zdjęcia mężczyzn całujących się nie będą pokazywane w państwach, które mają negatywne nastawienie do homoseksualistów, takich jak Rosja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Pan De Jong jest przekonany, że sklepy tego zakładu zostałyby natychmiast zamknięte, gdyby tak było.

Oczywiście, SuitSupply wierzy w swoje zasady, siłę marki i gotowość społeczeństwa (przynajmniej w krajach zachodnich) do zaakceptowania tego rodzaju reklamy. Z pewnością skłoniło to ludzi do rozmów. Chociaż, jak można się było spodziewać, wrzaski przerażenia i zagrożenia mężczyzn, którzy nie mogą znieść widoku dwóch całujących się facetów, noszących najbardziej męskie z ubrań – garnitur, powoduje wywołanie skandalu, choć znaleźli się i tacy, którzy poparli cały projekt.

Niezależnie od tego, co myślisz o kampanii, musisz przyznać, że jest odważna, przyciągająca wzrok i skuteczna.

Kampanie reklamowe SuitSuppy znane są z kontrowersji

W przeszłości oskarżano ich o seksizm i mizoginię (silnej niechęci do kobiet)

Kampanie zwykle odwołują się do klasycznego wizerunku męskości

Przez to zdjęcie sprawy nabrały innego obrotu

Ukazujące pary homoseksualne obejmujące się, przedstawiające dwóch mężczyzn całujących się były szczególnie kontrowersyjne

„Chemia między modelami jest ważnym elementem reklamy”

„Kampania prezentująca uczucie między mężczyznami była od dawna odkładana i szczególnie ważna dla naszej marki”

Wiele zdjęć nie będzie pokazywanych w krajach takich jak Rosja czy Zjednoczone Emiraty Arabskie

Ponieważ dyrektor generalny firmy uważa, że sklepy w tych krajach zostałyby natychmiast zamknięte

„Szczerze mówiąc nie wiemy, o co to całe zamieszanie”

Jest również wideo, które możecie sprawdzić:

Reklama
Share

Najnowsze

Ludzie pokazują, jak ważne są odpowiednie odstępy między znakami

Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…

9 godzin temu

Ludzie dzielą się najbardziej rozczulającymi historiami „jak to się zaczęło vs jak to się skończyło”

Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…

10 godzin temu

44 historie, kiedy szczęście uratowało życie

Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…

11 godzin temu

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

12 godzin temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

13 godzin temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

1 dzień temu