
Sprzedaż używanego samochodu kojarzy się większości z nas z wykonaniem kilku zdjęć i zamieszczeniu ogłoszenia w jednym z najbardziej popularnych serwisów motoryzacyjnych. Tak bez wątpienia robią ludzie niezwiązani ze środowiskiem artystycznym, ale Eugene Romanovsky, specjalista od efektów wizualnych z Łotwy, wyniósł promocję swojego starego auta na zupełnie nowy poziom. Spektakularna reklama 21-letniego Suzuki Vitara to coś więcej niż zwykły filmik – to historia nieprawdopodobnych przygód samochodu, który przez lata pełnił rolę najlepszego przyjaciela człowieka. Starania artysty odniosły więcej niż pożądany efekt – świadczy o tym choćby liczba ponad 2 milionów wyświetleń!
Utrzymanie tej samej bliskiej przyjaźni przez dekady to prawdziwe szczęście. Przyjaźń wymaga zaangażowania obu stron…
Wyobraź sobie najbardziej efektowny wizualnie tort, jaki kiedykolwiek widziałeś — z wesela, 50. urodzin czy…
Zbliża się sezon fajerwerków dla nas to często tylko głośne trzaski, które przeszkadzają w spaniu,…
Pomysł, który rozjaśnił lockdown Na całym świecie osoby mieszkające w domach opieki oraz ich opiekunowie…
Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…
Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…