Kategorie: Rozrywka

Spotify wyjawia najbardziej wstydliwe sekrety swoich użytkowników na gigantycznych billboardach.

Jesteś osobą, która przesłuchała utwór „Sorry” 42 razy w ostatnie walentynki? A może należysz do 3749 użytkowników, którzy odtworzyli „It’s The End Of The World As We Know It” w dniu przegłosowania Brexitu? Jeżeli tak, to należą Ci się gratulacje, ponieważ historia Twojej playlisty została wykorzystana w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Spotify. Amerykańskie, brytyjskie, francuskie i niemieckie billboardy zapełniły się najbardziej wstydliwymi sekretami anonimowych użytkowników aplikacji, podsumowującymi osobliwości 2016 roku.

Reklama
Share

Najnowsze

Matthew McConaughey pojawił się z rzadko widywaną trójką dzieci, które są jego kopiami!

Na niedawnej gali 54-letniemu aktorowi Matthew McConaughey towarzyszyła rodzina.

5 godzin temu

15 zdjęć, które sprawią, że twoje serce przyspieszy!

Twoje usta nagle stają się suche, twoje serce zaczyna bić coraz szybciej, twoje ręce stają…

5 godzin temu

„Inna Mona Lisa”: eksperci nie mogą zgodzić się co do tego WSPANIAŁEGO obrazu!

Enigmatyczny uśmiech Mony Lisy od wieków urzeka publiczność. Ale teraz pojawił się nowy pretendent, który…

5 godzin temu

Pantone In The Wild: projektant dopasowuje kolory Pantone do naturalnych krajobrazów i miast!

Każdy ma inne spojrzenie na świat i dzisiaj chcielibyśmy zobaczyć, jak grafik Andrea Antoni interpretuje…

16 godzin temu

Internauta próbował sobie wyobrazić, jak superbohaterowie wyglądaliby jako dzieci!

Wyobraź sobie świat, w którym superbohaterowie nie tylko ratują sytuację, ale także wywołują uśmiech na…

16 godzin temu

Paris Hilton oszałamia w minispódniczce i wywołuje zamieszanie!

43-letnia Paris Hilton udostępniła niedawno kilka zdjęć w dość ryzykownych strojach.

1 dzień temu