
Reklamy mogą siać spustoszenie na twoim wizerunku i w twoim ciele – ale brytyjski sprzedawca „Mothercare” zakwestionował ten pomysł dzięki nowej, zróżnicowanej kampanii reklamowej, która celebruje ciała po porodzie. Firma po raz pierwszy wydała serię reklam dla kampanii Body Proud Mums, która została stworzona dla konkursu „The Wommen We See” firmy Transport for London, którego celem było umożliwienie uczestnikom wyprodukowania reklam odzwierciedlających „różnorodność Londynu, kobiet z różnych środowisk i wyprowadzkę ze szkodliwych stereotypów związanych z płcią” – i to jest dokładnie to, za co zdobyli drugie miejsce w konkursie Mothercare.
Brytyjska fotografka Sophie Mayanne zrobiła zapierającą dech w piersiach sesję zdjęciową, która przedstawia kobiety w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach dumnie obnoszące się ze swoimi ciałami poporodowymi. Mayanne była naturalnym wyborem dla tego projektu, w 2017 r. ogłosiła, że nie będzie już „cyfrowo manipulować skórą i tuszować niedoskonałości” w swojej pracy. Reklama jest teraz wyświetlana w ponad 30 stacjach metra w całym Londynie na ekranach LCD i panelach ruchomych schodów.
Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…
Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…
Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…
Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…
Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…
Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…