Reklamy mogą siać spustoszenie na twoim wizerunku i w twoim ciele – ale brytyjski sprzedawca „Mothercare” zakwestionował ten pomysł dzięki nowej, zróżnicowanej kampanii reklamowej, która celebruje ciała po porodzie. Firma po raz pierwszy wydała serię reklam dla kampanii Body Proud Mums, która została stworzona dla konkursu „The Wommen We See” firmy Transport for London, którego celem było umożliwienie uczestnikom wyprodukowania reklam odzwierciedlających „różnorodność Londynu, kobiet z różnych środowisk i wyprowadzkę ze szkodliwych stereotypów związanych z płcią” – i to jest dokładnie to, za co zdobyli drugie miejsce w konkursie Mothercare.
Brytyjska fotografka Sophie Mayanne zrobiła zapierającą dech w piersiach sesję zdjęciową, która przedstawia kobiety w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach dumnie obnoszące się ze swoimi ciałami poporodowymi. Mayanne była naturalnym wyborem dla tego projektu, w 2017 r. ogłosiła, że nie będzie już „cyfrowo manipulować skórą i tuszować niedoskonałości” w swojej pracy. Reklama jest teraz wyświetlana w ponad 30 stacjach metra w całym Londynie na ekranach LCD i panelach ruchomych schodów.
Podczas niedawnego wydarzenia Keanu Reeves i jego dziewczyna zostali przyłapani razem, wyglądając na bardzo zakochanych.
Trudno uwierzyć, jak uporządkowany może wydawać się czasem nasz chaotyczny świat!
39-letnia kobieta związała węzeł małżeński ze swoim idealnym mężem, który okazuje się być szmacianą lalką.…
Wiadomo, że moda w taki czy inny sposób krzyżuje się ze sztuką. Godnym uwagi przykładem…
Istnieje wiele sposobów radzenia sobie z nadaktywnymi, hałaśliwymi umysłami. W przypadku Chada Knighta tworzy on…
Na niedawnej gali 54-letniemu aktorowi Matthew McConaughey towarzyszyła rodzina.