Kategorie: Rozrywka

Tak wyglądałyby logotypy znanych produktów, gdyby przedstawiały ich wartość energetyczną.

Calorie Brands cieszy się rosnącą popularnością na Instagramie. Kreatywne konto zostało założone w celu uświadomienia konsumentów w kwestii faktycznej wartości energetycznej spożywanych przez nich produktów. „Tak wyglądałyby ich logotypy, gdyby firmy zdecydowały się sprzyjać naszym dietetycznym postanowieniom.” – wyjaśnia twórca graficznych manipulacji. Średnie dzienne zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 1940 kcal dla kobiet i 2550 kcal w przypadku mężczyzn. Przyjrzyj się poniższym produktom – czy nadal sięgniesz po nie równie chętnie?

Reklama
Share

Najnowsze

15 szydełkowych uchwytów na okulary w uroczych kształtach zwierząt!

Violeta Vasilevičiūtė-Pocienė naprawdę lubi szydełkować, a najczęściej szydełkuje zabawki.

18 godzin temu

30 kreatywnych ilustracji Robina Yayli, które mogą zmienić sposób, w jaki patrzysz na świat!

Robin Yayla patrzy na słynne zabytki i codzienne miejsca i wyobraża je sobie inaczej.

18 godzin temu

„Zamieniła się w Beyoncé” – fani dostrzegają ten sam szczegół na zdjęciach Beyoncé i Blue Ivy!

Blue Ivy pozowała ze swoim tatą i siostrą, Rumi Carter, podczas Super Bowl LIX. Ich…

18 godzin temu

12 rozpoznawalnych twarzy, które ukryły się w przebraniach imitujących elementy naszego otoczenia.

Słyszałeś kiedyś o pareidolii? To nie złudzenie, ale wizerunki doskonale znanych nam postaci!

18 godzin temu

Kobieta dokumentuje swoją operację zmniejszenia piersi i szokuje wszystkich wynikami!

Historia kobiety, która przeszła operację zmniejszenia piersi, przykuła uwagę Internetu, gdy podzieliła się nią na…

18 godzin temu

Fotograf Sage Akaboshi prezentuje duszę San Francisco w oszałamiających ujęciach ulicznych!

San Francisco to miasto, które rozwija się dzięki różnorodności — prawdziwa mozaika kultur, smaków i…

1 dzień temu