Calorie Brands cieszy się rosnącą popularnością na Instagramie. Kreatywne konto zostało założone w celu uświadomienia konsumentów w kwestii faktycznej wartości energetycznej spożywanych przez nich produktów. „Tak wyglądałyby ich logotypy, gdyby firmy zdecydowały się sprzyjać naszym dietetycznym postanowieniom.” – wyjaśnia twórca graficznych manipulacji. Średnie dzienne zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 1940 kcal dla kobiet i 2550 kcal w przypadku mężczyzn. Przyjrzyj się poniższym produktom – czy nadal sięgniesz po nie równie chętnie?
Violeta Vasilevičiūtė-Pocienė naprawdę lubi szydełkować, a najczęściej szydełkuje zabawki.
Robin Yayla patrzy na słynne zabytki i codzienne miejsca i wyobraża je sobie inaczej.
Blue Ivy pozowała ze swoim tatą i siostrą, Rumi Carter, podczas Super Bowl LIX. Ich…
Słyszałeś kiedyś o pareidolii? To nie złudzenie, ale wizerunki doskonale znanych nam postaci!
Historia kobiety, która przeszła operację zmniejszenia piersi, przykuła uwagę Internetu, gdy podzieliła się nią na…
San Francisco to miasto, które rozwija się dzięki różnorodności — prawdziwa mozaika kultur, smaków i…