Kategorie: Rozrywka

To, co ta artystka robi ze swoją twarzą, poważnie miesza w głowach (21 zdjęć)

Granica między iluzją a rzeczywistością potrafi się zatrzeć. Make-up artystka Dain Yoon wykorzystuje własne ciało jako płótno do zaskakujących iluzji optycznych, które potrafią zwieść wzrok i umysł.

— Zaczęłam tworzyć iluzje, bo uważam, że ludzie żyją w swoich własnych wyobrażeniach. Każdy postrzega świat subiektywnie — mówi Dain. — Moje prace zaburzają wspólne dla większości ludzi postrzeganie rzeczywistości.

— Wiele osób myśli, że iluzja to oszustwo, ale ja nie postrzegam jej jedynie w ten sposób. To szersze pojęcie: wszystko, co odbiega od swojego pierwotnego wyglądu i potrafi wyprowadzić cię z codziennej perspektywy, może być iluzją — wyjaśnia profesjonalna makijażystka.

Poniżej znajdziesz galerię prac — wybierz swoje ulubione i podziel się wrażeniami na temat jej sztuki ciała.

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12

#13

#14

#15

#16

#17

#18

#19

#20

#21

Reklama

Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

17 minut temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu