Kategorie: Rozrywka

Trend „co chciałem vs. co otrzymałem” sprawia, że ludzie dzielą się zabawnymi historiami o frustracji!

To, co widzisz, nie zawsze jest tym, co otrzymujesz. Zwłaszcza jeśli chodzi o kogoś, kto próbuje sprzedać ci swoje produkty lub usługi.

W zeszłym roku omówiliśmy wyzwanie TikToka, które zachęca ludzi do ujawnienia sytuacji, w których chcieli bardzo konkretnych rzeczy, ale otrzymali coś zupełnie innego i byli całkowicie rozczarowani.

„Co chciałem vs co otrzymałem” wciąż się rozwija, więc postanowiliśmy wydać kolejną publikację na ten temat. Od zniszczonych fryzur po katastrofy związane z tatuażami – przejrzeliśmy najbardziej znienawidzoną i jednocześnie ukochaną przez wszystkich aplikację, a oto nowa partia, którą dla ciebie przygotowaliśmy.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

14 minut temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu