Second Life Toys to japońska inicjatywa na rzecz edukacji najmłodszych. Sprytna kampania reklamowa skutecznie przyciągnęła uwagę dzieci dzięki zainicjowaniu akcji naprawy starych, wysłużonych zabawek z pomocą pluszowych dawców kończyn. Od tej pory wszelkie niechciane zabawki mają okazję przyczynić się do podarowania nowej świetności zniszczonym pluszakom. Każdy „dawca” otrzymuje list z podziękowaniami od właściciela swojego „biorcy”. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości już od najmłodszych lat – obecnie w Japonii na przeszczep oczekuje ok. 14 tysięcy chorych. Na szczęście akcja zainteresowała już wiele osób, a jej popularność wciąż rośnie!
(noga dawcy)
Biorca (zniszczony) + Dawca (zabawka, którą nikt nie będzie się już bawił)
(ogon wiewiórki)
(skrzydło smoka)
(ręka małpy)
(ucho jelenia)
(noga niedźwiedzia)
„Dziękuję! Pan Żyrafa znów czuje się dobrze!”
Każdy potrzebuje autorytetów — osób, które nas inspirują i dają przykłady do naśladowania.
Broda może przynosić mężczyznom wiele korzyści, w tym chronić skórę przed promieniami UV.
Już w latach 2016-2017 Julia Taits przedstawiła swoje projekty fotograficzne z serii „Porcelain Beauty”, poświęcone…
Olga Sorukhanova to utalentowana fotografka, która odwiedziła Izbę Handlową, czyli CDC (Chambre du Commerce), która…
Wakacje, urlop, czas wolny, to zdecydowanie zalety lata. Jednak wysokie temperatury potrafią dać w kość.…
W tym tygodniu w Nowym Jorku Elliot Page został uhonorowany jako jeden ze 100 uczestników…