Second Life Toys to japońska inicjatywa na rzecz edukacji najmłodszych. Sprytna kampania reklamowa skutecznie przyciągnęła uwagę dzieci dzięki zainicjowaniu akcji naprawy starych, wysłużonych zabawek z pomocą pluszowych dawców kończyn. Od tej pory wszelkie niechciane zabawki mają okazję przyczynić się do podarowania nowej świetności zniszczonym pluszakom. Każdy „dawca” otrzymuje list z podziękowaniami od właściciela swojego „biorcy”. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości już od najmłodszych lat – obecnie w Japonii na przeszczep oczekuje ok. 14 tysięcy chorych. Na szczęście akcja zainteresowała już wiele osób, a jej popularność wciąż rośnie!
(noga dawcy)
Biorca (zniszczony) + Dawca (zabawka, którą nikt nie będzie się już bawił)
(ogon wiewiórki)
(skrzydło smoka)
(ręka małpy)
(ucho jelenia)
(noga niedźwiedzia)
„Dziękuję! Pan Żyrafa znów czuje się dobrze!”
Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami, a ludzie przeszukują sklepy i Internet w poszukiwaniu idealnego…
W erze aparatów wszyscy staliśmy się bardziej sceptyczni niż wielu naszych przodków.
Dziś rozpoczynamy podróż poza strefę komfortu, dzieląc się najbardziej niepokojącymi i dziwnie wyglądającymi zdjęciami, które…
Wszyscy wiemy, że nie wszystko, co widzimy w mediach społecznościowych, jest prawdziwe – dotyczy to…
Paris Hilton nie jest obce trafianie na pierwsze strony gazet.
Tatuażyści wykonują wzory na specjalne zamówienie fanów światowej sławy animacji.