Second Life Toys to japońska inicjatywa na rzecz edukacji najmłodszych. Sprytna kampania reklamowa skutecznie przyciągnęła uwagę dzieci dzięki zainicjowaniu akcji naprawy starych, wysłużonych zabawek z pomocą pluszowych dawców kończyn. Od tej pory wszelkie niechciane zabawki mają okazję przyczynić się do podarowania nowej świetności zniszczonym pluszakom. Każdy „dawca” otrzymuje list z podziękowaniami od właściciela swojego „biorcy”. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości już od najmłodszych lat – obecnie w Japonii na przeszczep oczekuje ok. 14 tysięcy chorych. Na szczęście akcja zainteresowała już wiele osób, a jej popularność wciąż rośnie!
(noga dawcy)
Biorca (zniszczony) + Dawca (zabawka, którą nikt nie będzie się już bawił)
(ogon wiewiórki)
(skrzydło smoka)
(ręka małpy)
(ucho jelenia)
(noga niedźwiedzia)
„Dziękuję! Pan Żyrafa znów czuje się dobrze!”
Poznaj Joshuę Dansby'ego, utalentowanego artystę znanego z hiperrealistycznych rysunków ołówkiem.
31-letni fryzjer Francisco Emanuel Batista de Oliveira z São José dos Campos w Brazylii przykuł…
Po wycofaniu się z blasku fleszy Angelina Jolie przyciąga wzrok na czerwonych dywanach wszędzie, emanując…
Nawet krótki zarost może odmienić twarz mężczyzny — sprawia, że wygląda on bardziej męsko, a…
Ikona muzyki Elton John ujawnił w niedzielę publiczności londyńskiego teatru, że stracił wzrok w wyniku…
Taryn Knight to artystka, której prace sprawiają wrażenie, jakby wychodziły z książki z opowieściami.