Second Life Toys to japońska inicjatywa na rzecz edukacji najmłodszych. Sprytna kampania reklamowa skutecznie przyciągnęła uwagę dzieci dzięki zainicjowaniu akcji naprawy starych, wysłużonych zabawek z pomocą pluszowych dawców kończyn. Od tej pory wszelkie niechciane zabawki mają okazję przyczynić się do podarowania nowej świetności zniszczonym pluszakom. Każdy „dawca” otrzymuje list z podziękowaniami od właściciela swojego „biorcy”. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości już od najmłodszych lat – obecnie w Japonii na przeszczep oczekuje ok. 14 tysięcy chorych. Na szczęście akcja zainteresowała już wiele osób, a jej popularność wciąż rośnie!
(noga dawcy)
Biorca (zniszczony) + Dawca (zabawka, którą nikt nie będzie się już bawił)
(ogon wiewiórki)
(skrzydło smoka)
(ręka małpy)
(ucho jelenia)
(noga niedźwiedzia)
„Dziękuję! Pan Żyrafa znów czuje się dobrze!”
Nicole Kidman po raz kolejny zwróciła na siebie uwagę swoją najnowszą stylizacją z czerwonego dywanu.…
Poznaj Coopera, przyjaznego foxhounda amerykańskiego ze specjalną chorobą zwaną zespołem krótkiego kręgosłupa. Dzięki temu wyjątkowemu…
Leigh Horwood jest fotografem zwierząt domowych z Brisbane w Australii i jest naprawdę szczęśliwy, że…
Woda, niezbędny element życia, od zawsze inspiruje fotografów, fascynując ich ciągłymi przemianami i urzekającymi właściwościami.
W niedawnym poście na Instagramie światowa supergwiazda Beyoncé odniosła się do ciągłych plotek na temat…
Błędy podczas gotowania zdarzają się każdemu, wystarczy potraktować takie przypadki z odrobiną humoru.