Co czyni logo rozpoznawalnym? To nie tylko kwestia kolorów, liternictwa i przemyślanej kompozycji – najważniejszy jest pomysł i przekaz, choć często niewidoczny na pierwszy rzut oka. Logotypy najbardziej rozpoznawalnych marek słyną ze stosowania ukrytych przesłań, z których zazwyczaj nawet nie zdajemy sobie sprawy. Z pewnością widziałeś je nie raz, ale za chwilę przekonasz się, jak dalece mogą Cię jeszcze zaskoczyć!
AAmy Revives jest już dobrze znaną artystką dzięki swoim przystępnym komiksom. Jednak Amy ma również…
W świecie często postrzeganym przez pryzmat czerni i bieli, jest coś magicznego w dodawaniu odrobiny…
Córka Victorii i Davida Beckhamów wywołała zamieszanie, ubierając halkę na przyjęcie z okazji 50. urodzin…
Zakupy online są świetne! Wygoda i ceny nie mają sobie równych, a do wyboru jest…
W świecie, w którym standardy piękna nieustannie ewoluują, jedna kobieta stara się robić to, co…
Yana Khachikyan tworzy miniaturowe obrazy, ponieważ wierzy, że detale tworzą perfekcję, dlatego stara się to…