Co czyni logo rozpoznawalnym? To nie tylko kwestia kolorów, liternictwa i przemyślanej kompozycji – najważniejszy jest pomysł i przekaz, choć często niewidoczny na pierwszy rzut oka. Logotypy najbardziej rozpoznawalnych marek słyną ze stosowania ukrytych przesłań, z których zazwyczaj nawet nie zdajemy sobie sprawy. Z pewnością widziałeś je nie raz, ale za chwilę przekonasz się, jak dalece mogą Cię jeszcze zaskoczyć!
Z przyjemnością zabierzemy cię w podróż do głębokich lasów Indii, gdzie fotograf przyrody Biju Pb…
Nie bez powodu psy nazywane są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Czego tu nie kochać – są…
Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…
Jest tyle dziwnych rzeczy, które pojawiają się wszędzie wokół nas i dla wielu z nich…
Jennifer Lawrence zwróciła uwagę na 15. dorocznej gali Governors Awards, prezentując swój nienaganny styl ciążowy…
Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…