Co czyni logo rozpoznawalnym? To nie tylko kwestia kolorów, liternictwa i przemyślanej kompozycji – najważniejszy jest pomysł i przekaz, choć często niewidoczny na pierwszy rzut oka. Logotypy najbardziej rozpoznawalnych marek słyną ze stosowania ukrytych przesłań, z których zazwyczaj nawet nie zdajemy sobie sprawy. Z pewnością widziałeś je nie raz, ale za chwilę przekonasz się, jak dalece mogą Cię jeszcze zaskoczyć!
Cher, 78-letnia kultowa piosenkarka i jej chłopak, który jest o 40 lat młodszy, skradli show…
W wyniku zaskakującego i niezapomnianego obrotu wydarzeń kobieta podzieliła się swoim oszałamiającym doświadczeniem, jak ślub…
Każdy z nas ma swoje „najgorsze koszmary”. Może to być pogrzebanie żywcem, utknięcie w windzie…
Mimo że jesteśmy ostoją Internetu tak długo, jak jesteśmy online, prawda jest taka, że zdjęć…
Demi Moore (61 l.) wyglądała absolutnie promiennie w białej sukni, która elegancko eksponowała jej dekolt,…
Ta kolekcja zdjęć, pokaże ci, jak zaskakujące mogą być twoje zdjęcia. Niepozorne fotki, które właśnie…