Kategorie: Rozrywka

12 marek, które doprowadziły klientów do szału przez zwodniczy design swoich produktów.

Nie wszyscy marketingowcy pojmują swoją pracę w odpowiedni sposób. Budowanie relacji z klientem powinno opierać się na zaufaniu – nie na tanich efektach, które w ostateczności wiążą się z mnóstwem negatywnych emocji. Właśnie dlatego wielu producentów powinno poważnie przemyśleć sposób, w jaki prezentuje potencjalnym klientom swoje produkty. Mowa tu choćby o zwodniczym designie opakowań, sugerujących odbiegającą od prawdy zawartość. Prezentujemy zbiór designerskich porażek, które zirytowały już niejednego nabywcę rozczarowującego produktu.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Reklama
Share
Tagi: designEmocje

Najnowsze

22 zmiany w życiu, które następują po przygarnięciu zwierzaka

Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…

1 godzinę temu

Japoński artysta kulinarny: 11 najsłodszych dzieł

Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…

1 godzinę temu

38 razy, gdy psy zasłużyły na najlepsze domki i ludzie podjęli wyzwanie

Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…

2 godziny temu

50 pełnych sarkazmu komiksów

Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…

2 godziny temu

38 tatuażowych wpadek, które dowodzą, że nie każdy pomysł nadaje się na skórę

Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…

2 godziny temu

64 koszmarne historie najemców. Właściciele, którzy próbowali kombinować i zostali przyłapani

Jeżeli wynajmowałeś kiedyś mieszkanie, wiesz, że kłopoty zaczynają się na długo przed przeprowadzką. Poszukiwania przystępnego…

1 dzień temu