Nie wszyscy marketingowcy pojmują swoją pracę w odpowiedni sposób. Budowanie relacji z klientem powinno opierać się na zaufaniu – nie na tanich efektach, które w ostateczności wiążą się z mnóstwem negatywnych emocji. Właśnie dlatego wielu producentów powinno poważnie przemyśleć sposób, w jaki prezentuje potencjalnym klientom swoje produkty. Mowa tu choćby o zwodniczym designie opakowań, sugerujących odbiegającą od prawdy zawartość. Prezentujemy zbiór designerskich porażek, które zirytowały już niejednego nabywcę rozczarowującego produktu.
Jeśli gotowanie jest bardziej sztuką z odrobiną nauki, to pieczenie jest zdecydowanie bardziej nauką połączoną…
Życie bywa czasem nudne, a nasze dni wypełnione są rachunkami, obowiązkami, pracą i negatywnymi wiadomościami.
Znany z wnoszenia mądrości i powagi do każdej roli, Freeman wzbudził również ciekawość swoim unikalnym…
Niektórzy użytkownicy Reddita udostępnili światu zdjęcia różnych rzeczy przed i po upływie czasu.
Zapnijcie pasy — zanurzamy się w najdziwniejszych znaleziskach znalezionych na czterech kołach!
W starych zdjęciach jest coś wyjątkowego, przypomnienie, że przeszłość to nie tylko treść podręczników do…