Kategorie: Rozrywka

12 marek, które doprowadziły klientów do szału przez zwodniczy design swoich produktów.

Nie wszyscy marketingowcy pojmują swoją pracę w odpowiedni sposób. Budowanie relacji z klientem powinno opierać się na zaufaniu – nie na tanich efektach, które w ostateczności wiążą się z mnóstwem negatywnych emocji. Właśnie dlatego wielu producentów powinno poważnie przemyśleć sposób, w jaki prezentuje potencjalnym klientom swoje produkty. Mowa tu choćby o zwodniczym designie opakowań, sugerujących odbiegającą od prawdy zawartość. Prezentujemy zbiór designerskich porażek, które zirytowały już niejednego nabywcę rozczarowującego produktu.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Reklama
Share
Tagi: designEmocje

Najnowsze

Angelina Jolie przedstawia swojego dorosłego syna, Knoxa, na czerwonym dywanie!

Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…

19 minut temu

Suknia Jennifer Lawrence została nazwana „najlepszym stylem ciążowym”!

Jennifer Lawrence zwróciła uwagę na 15. dorocznej gali Governors Awards, prezentując swój nienaganny styl ciążowy…

25 minut temu

Surrealistyczne rzeźby autorstwa polskiego artysty!

Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…

6 godzin temu

19 dzieł sztuki na drewnie z technik mieszanych!

Bex jest samoukiem z Christchurch w Nowej Zelandii.

6 godzin temu

Młodzieńczy wygląd 57-letniej Nicole Kidman zachwyca ludzi podczas jej ostatniego występu!

Nicole Kidman emanowała elegancją i blaskiem, gdy we wtorek wieczorem uczestniczyła w gali GQ Men…

19 godzin temu

16 osób, które przyciągnęły dużo uwagi bez żadnego wysiłku!

Nasz mózg działa w taki sposób, że blokuje nieistotne informacje, a zamiast tego skupia się…

19 godzin temu